UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Panie Górecki. Proszę nas oświecić. Jakimi to autobusami ma zamiar wozić nas przewoźnik/konsorcjum Grodzisk. .. /Gostynin? Proszę też o informację, czy te, które w tej chwili obsługują linie z wygranego pakietu, spełniają wymogi przetargu oraz norm ekologicznych?
  • Skoro to są połączenia przesiadkowe, to proszę szanowne władze miasta i zarząd ZKM tak rozplanować ruch na mieście, aby autobus przesiadkowy czekał na pasażerów wysiadających z poprzedniego autobusu, bo w tej chwili to leży. Nie mam pretensji do kierowców, tylko do pomysłodawców "rewolucji".
  • @bnnvn - Z okolic szpitala bez przesiadki nie dojedziesz do Wójcika na Mazurskiej, a połączeń jest tak mało, że pozostaje tylko samochód. Gdyby ZKM raczył wyjaśnić, jakaż to "niezależna od samorządu"jest prawdziwa przyczyna tych karkołomnych zmian, to nie mielibyśmy podejrzeń o niecne działania. Tłumaczenie się postawieniem na ruch tramwajowy jest śmiechu warte, bo tramwaj objeżdża tylko część miasta, pozostałe dzielnice zostały w praktyce odcięte od komunikacji.
  • ZKM-ie zrób coś dla mieszkańców Elbląga - Pozostaw starą trasę 9-tki i 11-tki. Problem z dojazdem do pracy i z pracy zostanie rozwiązany.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    0
    Justyna.(2021-01-08)
  • @Gość 666 - No właśnie nie. Wszystkie starsze rocznikowo autobusy o numerach 500-507 należą do PKS-u Grodzisk. 500-502 to Scanie z zajezdni z Grodziska. 503 i 504 to Autosany z warszawskiej zajezdni Klementowicka, jeszcze miesiąc temu jeździły na kontrakcie z ZTM Warszawa. 506 i 507 to ZAZ-y z zajezdni Pruszków. Ale to i tak naprawdę wszystko jedno, bo przecież PKS Gostynin jest spółką zależną od PKS-u Grodzisk. Hashtagi: #pksGrodzisk
  • ZKM-ie zrób coś dla mieszkańców Elbląga - Pozostaw starą trasę 9-tki i 11-tki. Problem z dojazdem do pracy i z pracy zostanie rozwiązany. Ciekawa jestem czy macie odrobinę serca by to zrobić? Ludzie z Rawskiej dojadą i przyjadą z pracy. Ludzie z Alsztomu to samo. Ludzie pracujący w ZAS-ie również Emeryci będą mogli odwiedzać groby na Dębicy swoich bliskich. Nowakowo i Rubno będą zadowolone. A autobus nr. 9 będzie wszystkich zabierał do pracy i z pracy - TO CHYBA NIE JEST TAK DUŻO DLA WAS KTÓRZY RZĄDZĄ MIASTEM. TAKI GEST DLA MIESZKAŃCÓW JEST MIŁY WYSTARCZY. Trochę chęci.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    0
    Justyna.(2021-01-08)
  • @Gość 666 - Na to pytanie to każdy średnio zorientowany potrafi odpowiedzieć, nie musisz pytać Góreckiego.
  • na Grottgera obecnie tylko 2 autobusy, 16 i 22.Czekałam na nr 22 o godz. 12,55,o godz 12,54 też w kierunku miasta pojechała 16.. .. .na następne trzeba długo czekać a podobno autobusy miały nie jeździć parami
  • z osiedla za Politechniką dojazd do szpitala tylko tramwajem nr 2,niestety jeździ rzadko,
  • Ja chcę SZYBKO dojechać na drugi koniec miasta, a nie wlec się na około!!!! MASAKRA!!! Hashtagi: #awer
  • Jednym z większych "węzłów przesiadkowych"wg. nowej strategii ZKMu jest pętla na ul. Ogólnej. Jest tutaj przystanek tramwajowy początkowy i końcowy, są 3 przystanki autobusowe, co oznacza naprawdę duży ruch. Nie ma jednak żadnej tablicy informacyjnej, żadnego biletomatu, nawet karty nie można doładować, bo aktualnie jedyny kiosk jest zamknięty. Przeciętny człowiek musi teraz latać od przystanku do przystanku i patrzeć czy może coś przypadkiem pojedzie. Totalna prowizorka i brak przygotowania! ZKM zamówiło za kilkaset tysięcy opracowanie strategii u jakiegoś speca od komunikacji i przystąpili do realizacji tego planu nie mając pieniędzy na NIEZBĘDNE przygotowania. Jak już wspomniałem w poprzednim poście, do takiej rewolucji powinny być długie przygotowania, symulacje i inwestycje w zakupy taboru tramwajowego, tablic, itp. Dopiero po tym można byłoby oczekiwać jakiś oszczędności. Jeszcze jedna uwaga, w obecnej sytuacji wszystkie bilety powinny być czasowe, a nie jednorazowe.
  • Gdyby wszyscy piszący komentarze wsiedli do autobusów i kupili bilety to przynajmniej miałyby dla kogo jeździć. Ale to chyba tylko te trzy osoby w kółko.
Reklama