UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • @krzychu7777 - Historyjki opowiadasz tak efektowne jakbyś właśnie spod Borysa się wytoczył. Albo ręczna albo alkoholizm. .. trzeba wyciągnąć tych spod sklepu na meczyk. Czego nie rozumiesz w pojęciu marketing sportowy ? Ludzie od marketingu wiedzą gdzie ta efektywność występuje. Przy niskim poziomie ligi, reprezentacji, niskiej frekwencji na trybunach, niskim zainteresowaniu oglądalnością transmisji te pieniądze równie dobrze możesz wystawić na parapet niech wiatr je rozwieje. Ty niestety masz klapy na oczach i mówisz ręczna, ręczna, nasza ręczna.
  • Czyli każdy Sprzedawca smalcu angażuje się w promocję miasta Elbląg ?:) Jako i Start biorąc udział w Święcie Chleba. A teraz już na poważnie. Problemem zawsze będzie to, że sezon to lata np. 2019/2020 i włodarze klubu wróżą z fusów jak to dofinansowanie z miasta spłynie. I to jest chore, bo jeśli miasto jest dumnym partnerem zespołów powinno być to jasno i przejrzyście zapisane. Dotacja co kwartał lub pół roku. Ja już się pogubiłem jak miasto jest poukładane ze Startem. Zbierali, zbierali i niby uzbierali do licencji. Może mamy budżet kreatywny jak klub z Koszalina gdzie kroplówka już się kończy.
  • @krzychu7777 - Absurd, nonsens a pierwsi polecą z ofertą do UM. Po kasę. Jeżeli logika Cię zawodzi to wiedz, że bogaci ludzie bawią się w mecenasów lub jak modnie powiemy sponsorów piłki nożnej, żużla, siatkówki co by nie było medialne sporty. Na pocieszenie widzisz 3mln Lublina o kant tyłka bo jadą na LM pożarte przez Rostov. W temacie budżetu sky is the limit tylko skąd to brać.
  • To tylko klub. Z widownią rzędu 300-500-700 osób per mecz. Warto ?!
  • @cpt.John - Kapitanie! A o jakim Ty biznesie myślałeś (w październiku 2019)? Jest "Miasto"i Wójcik i. .. koniec Ten drugi ma swoich "szczypiornistów"i 'piłkarzy", ten pierwszy jest koszony coraz bardziej z kasy przez rząd. Sport na poziomie wymaga kasy, to proste. Kto oglądał skoki narciarskie przed Małyszem. .. ? Jak On błysnął to pół Polski się wgapiało. Moim zdaniem Elblągowi też jest potrzebny sukces sportowy, choćby po to, by go mieć. Najbliżej jest EKS, a nie jakaś Olimpia przy Agrykoli, która musiałaby kosztować KROCIE by być na poziomie EKS-u. Pozdrawiam
Reklama