UWAGA!

Konkurs na prowadzenie COP ogłoszony

 Elbląg, Konkurs na prowadzenie COP ogłoszony
fot. Witold Sadowski, arch. portEl.pl

Wczoraj (17 lutego) Urząd Miejski w Elblągu ogłosił otwarty konkurs ofert na prowadzenie i obsługę Centrum Organizacji Pozarządowych. Instytucja zawiesiła swoją działalność na początku tego roku, kiedy wygasła umowa na prowadzenie jej przez ESWIP.

O tej sprawie pisaliśmy tydzień temu. Według informacji podanych na stronie Urzędu Miejskiego, podmioty zainteresowane udziałem w konkursie mogą składać oferty do 9 marca 2020 r. Co ciekawe, czas realizacji zadania, jakim jest prowadzenie COP-u, trwa od 1 marca do 31 grudnia tego roku.

Zadaniem Centrum Organizacji Pozarządowych jest m. in. świadczenie bezpłatnych usług na rzecz organizacji non-profit i grup nieformalnych z terenu powiatu elbląskiego. Ogłoszenie konkursowe umieszczone na stronie UM precyzuje zadania COP-u, zaliczając do nich stwarzanie warunków do działania organizacji pozarządowych, podnoszenie ich profesjonalizmu, integrację i promocję sektora pozarządowego i współpracę z elbląskim samorządem.

Czym zostało spowodowane opóźnienie w ogłoszeniu konkursu na prowadzenie centrum w tym roku? - Jak wielokrotnie podkreślał prezydent miasta, tegoroczne środki w budżecie są ograniczone, stąd opóźnienie – mówi Łukasz Mierzejewski z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Elblągu. - W obecnej sytuacji zachodzi ciągła potrzeba poszukiwania rozwiązań, jak wygospodarować pieniądze na realizację poszczególnych zadań – dodaje.

Na realizację zadania prowadzenia i obsługi Centrum Organizacji Pozarządowych przeznaczono kwotę 40 tys. zł.

Tomasz Bil

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • kolejne marnotrawienie kasy tak jak cały ten ESWIP, siedzą paplają, kawki popiją i udają że debatują nad projektami
  • cały ten Jachimowicz i reszta grupy, oni w życiu nie popracowali uczciwie, tylko kawki i banialuki, i tak przez tyle już lat
  • Jak się remontuje most niski za pieniądze podatników, bo podczas gwarancji się nie potrafiło zrobić raz, a dobrze, to nie ma się co dziwić, że kasy mało. Ciekawe, która inwestycja będzie kolejną naprawianą po okresie gwarancyjnym z kieszeni podatników. Ja mam swój typ, a Wy? Proponuję ogłoszenie sondy wśród mieszkańców pod następującym tytułem: " Co w najbliższych latach trzeba będzie wyłączyć z użytkowania, żeby naprawić" Ze środków publicznych, rzecz jasna, a jakże.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    26
    4
    Instruktor WOPR (2020-02-18)
  • Smutne i przerażające, że w swoim czasie miasto nie zechciało przeznaczyć jakichkolwiek środków na reaktywację "Szansy", która w sposób realny pomagała wielu mieszkańcom. Równi i równiejsi?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13
    0
    ryuioarju(2020-02-18)
  • Wstydu nie mają. Środki w budżecie są, a znowu chrzanią, że ich nie ma. Mają nas za kompletnych idiotów. Jest mi kompletnie obojętne, kto to będzie prowadził, ale to krętactwo jest obrzydliwe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14
    1
    REFERENDUM(2020-02-18)
  • A gdzie napisane, że to ESWIP będzie prowadził? Konkurs jest otwarty, można składać oferty.
  • Przyjdzie dzień w którym ty anonimowy leniwy hipokryto któremu wszystko się należy lub ktoś z twojej rodziny będziecie potrzebowali pomocy jakiejkolwiek organizacji społecznej. Mam nadzieje, że nie przyjdziesz po pomoc, choć pewnie to zrobisz bo jesteś hipokrytą bez wiedzy i godności :)
  • @jacekkk - przestań bredzić, pewnie jesteś jednym z tych nierobów z ESWIP, siedzicie tam, bawicie się w prace, zero jakichkolwiek rezultatów z waszych wygłupów, i co jest straszne, że to trwa już chyba z 20 lat
  • i kolejny do koryta, czy ten Wróblewski zajmię się pożytecznymi rzeczami dla miasta do cholery, w końcu bierze pensje, a nie zajmuje sie obsadzaniem stołków!
  • żeby 40tys. rozdać to szefa potrzeba i konkurs ogłaszać ???
  • no właśnie, to jest chore miasto i chory gospodarz, już dawno powinien pojechać na taczce
  • 413 tys. 911 zł. na nowe komputerki dla biurw miejkskich juz wkrotce a na komunikacje miejska nie ma.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    5
    Logicznie myslac(2020-02-18)
Reklama