UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Jeżeli nie stać miasta na wozy niskopodłogowe to zróbcie wyższe przystanki, które pozwolą wsiadać ludziom o ograniczeniu ruchowym i kobietom z wózkami. Numeracja wozów też bardzo chaotyczna ponieważ każda dostawa ma inną numerację, a mnie zastanawia kto w TE jest tak inteligentny, że tego nie widzi lub co gorsza to akceptuje. Jeszcze kwestia tych starych Konstali, które tak hałasują i strach nimi jeździć ze względu na stan techniczny, a może zmniejszyć cenę biletów za jazdę tymi złomami co będzie uczciwe dla mieszkańców. Warto pomyśleć panowie prezesi TE w naszym pięknym mieście.
  • A co z wcześniej zakupionym w Niemczech i zmodernizowanym, o część niskopodłogową, tramwajem nr 812? www.portel.pl Ciągle stoi w zajezdni, czy jest sprawny? Na linii nr 4 tramwaj częściowo niskopodłogowy jedzie w szczycie raz na sześć-siedem kursów (czasami jest to nawet ok. 1,5h czekania), na linii nr 1 wcale. Seniorom, mamom z wózkami dziecięcymi czy osobom niepełnosprawnym przydałby się częstsze kursy takich tramwajów.
  • Patrząc na zdjęcia to te kupione w łodzi są tramwajami drugiej kategorii, a przykładem mogą być lampy. Przednie są soczewkowe, a tylne od jakiego auta z demobilu. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia tych wozów jeżdżących po łodzi, a wszystko będzie jasne, że do nas dotarły jakieś składaki. Zastanawiam się więc czy zmiany również dotyczą spraw technicznych, których nie widzimy gołym okiem.
  • No ale jakby jeszcze tramwaj wjechał do galerii to bylibyście szczęśliwi!
  • @GIMBUSY Hehe! - "No ale jakby jeszcze tramwaj wjechał do galerii to bylibyście szczęśliwi!" Dziwię się że nie zrobili przejścia nadziemnego do przystanków z poziomu galerii. Następna rzecz to można by wydłużyć linię do Bażantarni o 2 przystanki - "wiaty" i "wyciąg narciarski" wtedy w zimie przynajmniej by ktoś nimi jeździł zamiast brać taksówkę, albo płacić za parking.
  • No i najlepiej żeby bilety były za darmo i miejsca leżące i co jeszcze płaczki?
  • Szkoda, że znowu tak stare, że niepełnosprawni i matki z wózkami z małymi dziećmi i tak z nich nie skorzystają, może zamiast pięciu starych lepiej kupić dwa nowe dostosowane dla wszystkich.
  • do typa co sie nie zna niech nie gada glupot 1 NOWY TRAMWAJ to koszt rzędu 5 mln zlotych Wiec nie gadaj za 3 sklady w pelni zmodernizowane wyszlo 3 mlnzmodernizowany znaczy wszystko wymienione od silniukow po siedzenia po okna
  • Jeżeli płaczek płaci podatki, które powinny budować miasto oraz ma ambicję by przemieszczać się komfortowo i bezpiecznie powinien wymagać od władz miasta nowego taboru. Te złomy bo tak należy określić tramwaje z miasta Łodzi i wielki wstyd dla samych kupujących chwały nam nie przyniosą. Wystarczy zwrócić uwagę na deskę rozdzielczą, która pomalowana jest wałkiem i tak jak pisał ktoś wcześniej tylne lampy z demobilu to ma pogląd, że to rupieci. Rupieci, które mają wozić nas mieszkańców bezpiecznie przez kilka lat bo na nowy tabor brakuje kasy. Lecz kasy nie brakuje ze względu na ludzi płacących podatki tylko przez tych w magistracie bo to z ich ręki miasto zostało zadłużone na grube miliony. Konsekwencje zaś co do tych winowajców nie zostały wyciągnięte, a powinny w postaci zwrotu zmarnotrawionych pieniędzy z odsetkami włącznie. Gdzie jak nie w Elblągu powinny jeździć nowe wozy skoro minęło ponad 120 lat od ich powstania.
  • Jak nie macie kasy to poskładajcie z kilku Helmutów dwa może trzy wozy nadające się do użytku. Z pewnością będzie to dużo taniej i z pewnej ręki bo swojej, a kilka lat swobodnie powożą pasażerów na linii nr 2.
  • Wrócę do historii: Elblążanie wybierali malowanie tramwajów i autobusów w 2006 roku, gdy przyjechały "ogórki", więc podziękuj tym, którzy głosowali na właśnie tą barwę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0
    0
    miłośnik_komunikacji_miejskiej(2019-07-16)
Reklama