UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • ja się wcale nie dziwię tym biednym tramwajarzem że strajkują walczą o swoje i prawidłowo według mnie bo taką odpowiedzialność i tak wozić ludzi i że 220 godzin zrobią i mają 2500 zdrowy chore re 2 i 5 to powinni mieć jak przerobią 160 godzin pracy a nie że przejeżdżają 220 i 2,5 to się zarabia no to chore dlatego wcale się nie dziwię a tym co tak zazdroszczą nauczycielom to mogli się uczyć na tych nauczycieli to by sobie pracowali po 18 godzin niby poczuli jaki to jest smak użerania się z dziećmi a zresztą zawsze jak się ludziom nie podoba to jest praca na produkcji możecie iść na przykład zobaczyć jak się w takiej fabrykach na przykład mebli pracuje za takie 2 600
  • To spółka użyteczności publicznej ! Zapomniałaś o dzieciach i osobach starszych! Wstydź się!
  • Przez te wszystkie godziny odpowiadają za cudze życie! I to w nocy , niedzielę i święta! Puknij się w łeb Gościu! TE to spółka użyteczności publicznej, nie ma tam strat i zysków, jak szkoła czy szpital. To dlaczego w 2, 5 roku zwolniło się 30 motorniczych ? I nie ma chętnych?
  • O olsztynie wiesz wszystko, o Elblagu nic. Podejrzane.
  • Zlikwidować przymusowe nadgodziny,a kto che niech chodzi ale za + 100% więcej średniej krajowej godzinowej to by wyszło jakieś 50 zł na godzinę brutto, co wy na to? i tak by się szybko skończyły przymusowe nadgodziny,w Nowakowie w stolarni to i niektórzy w niedzielę chodzą he he niewolnictwo........
  • Prawdę mówi, dzięki takim targom czy imprezom masowym restauracje, sklepy i lokale gastronomiczne tętnią życiem, u nas tak powinno być.
  • No ja bym sobie ten strajk odpuścił i wrócił prędziutko do pracy, bo dziękuje bardzo 50 000 strat każdego dnia? To nie dość, że wyleciałbym z hukiem z roboty, to jeszcze by obciążyli za te straty. I weź tu człowieku już bezrobotny zapłać to teraz, a jeszcze dyrekcja, bo to wiadomo wszyscy się znają, szepnie o mnie gdzie trzeba i w tym mieście nikt mi już nie da roboty. Niby zawód, niby w innym mieście zawsze można, ale właśnie? Tam też pracują ludzie i nie koniecznie byłyby stanowiska wolne i weź się tak człowieku szlajaj przez lata za robotą. lepszy wróbel w garści, czyli nawet i te 2,5 tys zarobku niż gołąb na dachu, czyli te ponad 3000 tysiące.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    4
    5
    Różnie to bywa w życiu.(2020-02-18)
  • @Pysia - u kierowcy placisz, lub idz pieszo, ciesz sie ze zdrowa jestes i masz dwie nogi, ze nie musisz na wozku inwalidzkim jezdzic inwalido
  • A Pani Maria na piątek doda jakąś wisienkę na torcie?
  • Hahahaha
  • Wiem i o Olsztynie i o Elblągu, bo jestem i tu i tam. Nie wiem co w tym podejrzanego. Trzeba skończyć z nieudolnością. Nie wiem co w Elblągu chcą osiągnąć ludzie, którzy są przeciwko przekopowi, cieszą się jak się wyburza stare budynki- widzisz w Olsztynie nikt nie rozwala starych budynków, tylko je remontują i potem tam jest jakaś restauracja, czy hotel, a u nas się cieszą na portelu w komentarzach, że rozbierają stare budynki, no to jak ma być dobrze? Nie podoba się niektórym kasa na muzea, że pozyskują eksponaty, na galerię itp. Remonty dworów i pałacy. Nie podoba się rozwoj jachtklubów. W Olsztynie to się z takich inwestycji cieszą No i potem mają turystów.
  • 100mln w tym unijnych wpompowano w tramwaje. W razie upadku firmy za niedotrzymanie umów a umową jest trwanie tramwajów przez określony okres czasu w przeciwnym razie pewnie będzie trzeba oddać plus kary odsetki x 3 będzie ze 250mln chyba taki mamy deficyt czyli Elbląg będzie zadłużony na 0,5 mld złotych a to oznacza upadek i bankructwo miasta oby do tego nie doszło.
Reklama