UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Na pytanie kiedy odmrożenie gospodarki ? Minister odpowiada. Nieprędko. Mieliśmy luzować no ale niestety przyszła III fala. Święta zrobią swoje i za 2 tygodnie czeka nas IV fala. Prorok.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Marcin40(2021-03-31)
  • OGROMNE podziękowania dla osoby która nakleja naklejki w różnych częsciach miasta w stylu "Tu spoczywa sw pamięci grypa, zmarła w 2020 w tajemniczych okolicznosciach"itp. Jestes moim IDOLEM i gdybym Cie znała wysciskałabym i ucałowała!!! Wielkie podziekowania za otwieranie ludziom oczu bo to co wyprawiają od marca 2020 główne media przechodzi ludzkie pojęcie. Takiego poziomu manipulacji, socjotechnik nie stosowali nawet komunisci czy sam Goebbels. .Wystarczy wlaczyc dowolne wiadomosci wiczorne by sie przekonac ze od pierwszej minuty stosuja najrozniejsze podprogowe socjotechniki by naganiac na ta trutke na szczury
  • Racja. Po prostu ludzie się szczepią bo wszystkie główne media niewyobrażalnie manipulują i perfidnie codziennie promują szczepienia. .. Socjotechniki z pokazywaniem zaszczepionych celebrytów, zapraszani do studia tylko proszczepionkowi "eksperci", manipulowanie statystykami. .. podam świeży przykład: TVN i Polsat przez cały Luty w wieczornych wiadomościach trąbiły, że już wszyscy medycy się zaszczepili (technika sie udała bo wiekszosc Polaków zakodowała sobie te hasło w podwiadomosci), a tymczasem okazało się że Naczelna Izba Lekarska 3 marca zdemaskowała te kłamstwo i ujawniła, że zaledwie 46% lekarzy się zaszczepilo a wśród dentystów wskaźnik wynosi jedynie 40%. Wszystkie te stacje, powinny odszczekać swoje słowa i codziennie w głównych wiadomościach przez miesiąc przepraszać za te perfidne klamstwo. Nie wierze już w ani jedną liczbę którą publikują
  • Nie ma żadnej pandemii niby przeszedłem łagodnie dla mnie to przeziębienie dla niektórych to histeria
  • 9 marca I wczoraj 30 marca pobralem druga dawke fizera. Dzis rano zauwazylem przy goleniu, ze skora mi na twarzy pozolkla, oczy zrobily sie skosne, jakies glossy mi mowia by isc na piwo, chce mo sie krzyczec: aborcja jest OK, podobaja mi sie teczowe flagi, podoba mi sie Biedron I Smiszek, co to bedzie, co to bedzie? to chyba zlewacki elblaski ciemnogrod, czy ja snie, czy to jawa, rece "opaduja"Garbusiarz cyklista lat 74.
  • Mało. Ciągle za mało. Tylko model szwedzki nas uratuje
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    Gienio(2021-03-31)
  • @Zbyszek1 - wow hehe teksty wypisz wymaluj jak u św pamięci dr Witolda Rogiewicza na jego ostatnim filmiku jak się na wizji szczepi i szydzi z 5G, autyzmów poszczepiennych itp. Wszyscy wiemy jak skończył a ten jego filmik jest wszedzie kasowany bo rzuca cień na kampanię szczepionkową.
  • @drak - Szanowno Redakcjo - proszę ujawniać adresy IP osób promujących te eksperymentalne szczepionki by w przypadku powikłań łącznie ze zgonami, rodzina mogła wytaczać powództwa cywilne (zwłaszcza że rządowa ustawa o odszkodowaniach do dziś nie została uchwalona i nie znamy detali). Nie może tak być że ktoś anonimowo gwarantuje bezpieczeństwo danego produktu (prawdopodobnie zarabiając na tym procederze)i nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności
  • Czy w Iraku, 10 tys widowni bez maseczek podczas wizyty papieża zostala juz pochowana? Czy cieżarówki zutylizowały trumny z opustoszałego Iraku?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Mama Madzi(2021-03-31)
  • Skoro test PCR podpina pod Covida już nie tylko grypy ale nawet przeziębienia to i tak mamy niskie statystyki bo powinno być dziennie po 100tys
  • @OGROMNE DZIEKI - Naklejki, memy, śmieszki, heheszki. Nasza Diva Edyta i jej klaskacze je naklejają pewnie. Ogarnijcie, że Ci ludzie sami z siebie nie walnęli się do szpitala sprawdzić czy tlen daje euforię przy wdychaniu i jakim to wyzwaniem jest podłączenie pod respirator. Ja 40 letni i młodsi to sobie możemy zakładać, że przejdę to grypowo, poleżę, gorączkę zbiję, mięśniowy ból puści po 7-8 dniach i wrócę jak gdyby nigdy nic. Nawet nie otrę się o myśl wzywania karetki, konieczności tlenu. Trafi na Twoich bliskich, po 60 i wydolnościowo organizm się podda. A Ci pod respiratorem, którzy przegrają walkę też wychodzą ze szpitala ale nogami do przodu. ..
  • Kto pamięta jak tu na forum w 2009 przy poprzedniej nieudanej akcji "pandemi"H1N1,sekciarze w stylu Yelou tu w komentarzach darli szaty i histeryzowali jak dzieci że jeśli Kopaczowa nie zamówi szczepionek dla Polski to miliony Polaków umrze…. A jakie wywody pseudonaukowe robili, ile cytowali "ekspertów"z telewizji jak dzisiejszy Simon i Sutkowski. .. I najlepsze że zamiast ze wstydu sie spalic to ta sama wąska grupa trolli znowu to samo robi tutaj codziennie. .. .Zastanawiam się czy im ktoś płaci jak Simonowi?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    3
    pytanko(2021-03-31)
Reklama