UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Odbiory są i tak cierpliwi bo od lat płaca do EPEC za ciepłą wodę której nie mają. Niech każdy policzy tą ilość wody która spłynie z kranu w oczekiwaniu na wodę podgrzaną do temperatury zgodnej z umową. U każdego odbiorcy jest to około 20%. Podobno nic nie da się z tym zrobić. Jak się nie da to trzeba o 20% obniżyć rachunki za podgrzanie wody. To marnotrawstwo nie tylko naszej kasy ale też wody.
  • Dlaczego dostawca od lat obniża temperaturę czynnika w sieci ?
  • Niestety do parametrów umownych sieci ciepłowniczej jeszcze daleko. Czyli awaria trwa lub, ,biorą Nas żywcem, ,. .. .. Co na to nasi, ,przywódcy, ,w mowie, piśmie i gardłowaniu?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    a kuku(2020-10-22)
  • Zgodnie z paragrafem 120 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 ze zmianami), instalacja ciepłej wody powinna zapewniać uzyskanie w punktach czerpalnych temperatury wody nie niższej niż 55°C i nie wyższej niż 60°C, przy czym instalacja ta powinna umożliwiać przeprowadzanie jej okresowej dezynfekcji termicznej przy temperaturze wody nie niższej niż 70°C i nie wyższej niż 80°C. Ciśnienie wody w instalacji wodociągowej w budynku, poza hydrantami przeciwpożarowymi, powinno wynosić przed każdym punktem czerpalnym nie mniej niż 0,05 MPa (0,5 bara)i nie więcej niż 0,6 MPa (6 barów).
  • Niestety nadal kaloryfery zimne, a na zewnątrz 12 stopni. .. .. to już 3 doba. .. ..
  • Kręcenie i nieprawda. Awaria trwa, prawdopodobnie potrwa to jeszcze ok 20 dni. Zaniżone parametry dostawy z EKOKOGENERACJI rzutują na jakość życia w mieszkaniu. Zachorowań będzie pewnie więcej. .. .. Tylko czy to jest awaria czy permamentna niska sprawność kotła zbudowanego i eksploatowanego byle jak. .. .. Nie jest to pierwsza taka sytuacja. Wszyscy odpowiedzialni o tym wiedzą i wciskają, ,ciemnotę, ,ludziom. Efekt: niska temperatura wody, znaczne jej zużycie, a rozlicznie jest z ilości pobranej wody. Czy stosowne służby Pana Prezydenta dadzą, ,głos, ,? Wyższe opłaty wnoszone przez mieszkańców za, ,usługę, ,podgrzania wody i ogrzewanie przy niższej jakości usługi to zwykłe złodziejstwo. Proszę sprawdzić jak jest napisana umowa i jak jest wykonywana. Chyba, że jesteśmy, ,drugim lub trzecim czy czwartym sortem, ,. .. .którego można oszukiwać, tumanić i odsyłać do, ,piachu, ,bezkarnie?
  • @nikt - Czyli żaden z wymienionych warunków nie jest spełniony a straty mieszkańców z tytułu ponoszenia kosztów za dostawę ciepłej wody i ogrzewania nie spełniającego deklarowanych przez dostawce warunków gwarantowanych rozporządzeniem MI idą w tysiące zł rocznie.
  • Jakie oczekiwania ma Energa? - Dzisiaj EKO żąda podpisania wyjątkowo niekorzystnego dla odbiorców aneksu, na mocy którego nie będziemy mieli wpływu ani na ceny, ani wielkość zakupionego ciepła. Takie zachowanie EKO ma znamiona nadużycia pozycji dominującej i nie może być przez nas tolerowane, dlatego występujemy do Urzędu Regulacji Energetyki. Trzeba bowiem mieć zgodę URE na wypowiedzenie umowy. Dla mnie jest więc to próba straszenia mieszkańców - podkreślał Prezydent Witold Wróblewski.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    znalezione(2020-10-23)
  • Pytanie. Kiedy następna awaria lub, ,awaria, ,?
Reklama