UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • Ja pierdzielę, bez przesady. Tam jest mnóstwo wolnego miejsca. Malujemy biały pasek wzdłuż i stawiamy znak, że to ciąg pieszo-rowerowy. Ile to może kosztować, kilka stów?
  • Można jeździć po chodniku bo pozwalają na to przepisy Kodeksu Drogowego w sytuacjach: - szerokość chodnika wzdłuż drogi, po której ruch pojazdów jest dozwolony z prędkością większą niż 50 km/h, wynosi co najmniej 2 m i brakuje wydzielonej drogi dla rowerów oraz pasa ruchu dla rowerów (te warunki muszą być spełnione łącznie) - warunki pogodowe zagrażają jego bezpieczeństwu na jezdni (śnieg, silny wiatr, ulewa, gołoledź, gęsta mgła). Tak więc jak komisarz coś podaje niech mówi do końca a nie półprawdy.
  • Nie trzeba jechać aż tak daleko. Obok jest Gdańsk.
  • wystarczy mala zmiana w ruchu drogowym, pozamieniac czesc ulic z dwoma pasami ruchu, jeden pas wykorzystac na sciezki dla rowerow, a samochody beda jezdzily jednym na mijanke, sila rzeczy beda zwalniac, tyle i az tyle ale u nas takie rozwiazania to za 50 lat minimum
  • Racja! Już skaczę z radości na myśl, że będę jechał po tych dziurach, studzienkach, patykach, szkłach i kamieniach obok rozpędzonych furiatów w puszkach. Czysta przyjemność!
  • przesiadziesz sie na rower
  • I ty masz prawo jazdy? Poczytaj KD i wbij sobie kiedy można wyprzedzać na podwójnej ciągłej. To podstawy.
  • Kolejne swiatla na juz i tak zakorkowanej grunwaldzkiej to jakis zart. To powinna byc przelotowa ulica z podwyzszona predkoscia do 70 km/h i ograniczona liczba swiatel w ramach zielonej fali, a nie kolejna dziurawa i sztucznie zakorkowana decyzjami urzedasow i zaniedbana ulica. Interes dewelopera nei moze stac ponad interesem mieszkancow stojacych w coraz dluzszych korkach
  • JAK? Zsiaść z roweru ,przejść na drugą stronę(ruch prawostronny) i JAK włączyć sie do ruchu zgodnie z pzepisami ,po ulicy???? Jak to fizycznie ma zrobić- nie ma przejazdu dla rowerów, a dalej chcę kontynuować jazdę? Jak mam wjechać na ulicę? Czy ktoś,np policja, może mi to wyjaśnić? W jaki sposób mam kontynuować dalszą jazdę??? Co na to przepisy???
  • Też uważam, że Grunwaldzka, Dąbka, powinno być ograniczenie podwyższone do 70 km/h i jeśli jedziesz 60-70 km/h światło wszędzie masz zielone.
  • powstaje nowy, wielki szlak mazurski ścieżek rowerowych wokół jezior i warmii za pieniądze Unii pod nadzorem złodziei z olsztyna na greenvelo. Zgadnijcie gdzie jest Elbląg ? W doopie.
  • Stwierdzam że w Elblągu ścieżki rowerowe to dno najgorsze w miastach powyżej 100.000 ludności a skoro dopiero teraz tu cytat : "W 2019 r. policja przekazała 18 informacji dotyczących inżynierii drogowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa rowerzystów – informuje kom. Tomasz Krawcewicz"To sami wyciągnijmy wnioski. ..
Reklama