UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • A to ciekawostka, ciekawe jakie dalekobieżne (niegdyś jedyny zwany "lubelakiem"?? i co poza tym?), jakie tu żałosne wpisy się znajdują. ..
  • @TeofilSkorupa - niech żyją władze centralne, wiwat Wiesław, wiwat Edward, wiwat Jarosław, towarzyszu betonie bolszewicki - skorupa
  • Do anonima. Na jakiej podstawie piszesz te słowa? > > “Teraz po latach nie widzę żadnego argumentu gospodarczego czy turystycznego dla reaktywowania koleii. Sentyment to za mało. ” Proszę przeanalizować jak funkcjonują: “Żuławska Kolej Dojazdowa”, “Żnińska Kolej Wąskotorowa oddział Muzeum Ziemi Pałuckiej”, “Bieszczadzka Kolejka Leśna” czy kolej “Kolej Izerska” Jak to jest, że gdzie indziej można a u nas nic się nie opłaca ? I jeszcze jedno TURYSTYKA TO TEŻ GOSPODARKA !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    1
    Wojciech Ławrynowicz(2021-05-19)
  • już siem bierzemy do roboty, a lotniska nie chcecie i lotów bez przesiadek do NY? może metro ? poziom zidiocrnia elbląskiego wzrasta nieustannie
  • W internecie komentarze piszą ludzie. Prawdziwi ludzie. Jedni się podpisują imieniem i nazwiskiem, może prawdziwym a może nie - a inni np. Cz. Nie ma znaczenia jak się podpisujesz tylko co piszesz, co chcesz przekazać czytającym komentarze. Kiedyś rozmawiałem czy sprzeczałem się z fajnym gościem co się podpisywał Woj. Jak będziesz grzeczny i napiszesz coś do Cz to może wyjaśnię dokładniej dlaczego moim zdaniem reaktywacja kolei jest bezsensowna.
  • Ta kolej to nie jak droga z kraweznikami i nic więcej: I, Modernizacja zalezy od decyzji samorządów regionu- można pozyskać środki europejskie (dobrze opracowana nfrastruktura to m. n. : 1 pomieszczeniai biznesowe pod najem, 2 zintegrowany system teleinformatyczny obsługi z możliwością odpłatnego udostepniania innych usług 3 elektriniczne miejsca reklamowe w plenerze etc) II. Konkurs na operatorow w ktorym moga byc przewoźnicy publiczno/prywatni, To przede wszystkim TABOR : 1 sporządzenie badań marketingowych w zakresie wagonow multimedialnych, hotelowych 2.organizacja imprez kulturalnych, wystaw, i wycieczek po lokomotywie i na stacji u "sterowniczek"ruchem kolejowym, 3 prowadzenie kateringu przez dostawców zewnetrznych w pociągu
  • Najlepiej wybudować most z Tolkmicka albo Fromborka do Krynicy M. przez zalew to by była atrakcja
  • Złom obecnie drogi jak nigdy. Czego tu nie rozumiecie? "Samorządowcy"tyko kombinują jak dobrać się do tej linii i opylić tory na złom. Nikomu tak na prawdę nie zależy aby coś działało, sprzedali dworce w Elblągu i Tolkmicku, Frombork wystawił na sprzedaż swój, więc wiadomo jaki jest kierunek. Reszta to bicie piany dla ciemniaków.
  • Do w-43 - W Danii, czy Szwecji już taki most dawno, by był, a u nas to niestety kosmos
  • Kluczowy jest rachunek ekonomiczny. W czasie sezonu może to być hit, ale tylko przez 2 miesiące. Co potem?. bedą chetni czy na lekarstwo?. Nasyp jest, być może szyny mogą zostać, ale podklady na 100% trzeba wymienić. Jakie są plany nie wiadomo, bo w marcu tego roku rozpatrywano przekształcenie w ścieżke rowerową. Linia wybudowana pod koniec 19 wieku przez niecale dwa lata i najwiekszą popularnoscią w sezonie cieszył sie odcinek z Elbląga do Tolkmicka a potem statkami do Krynicy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    5
    Krzysztof M(2021-05-19)
  • Proste rozwiązanie. Puścić środkiem torowiska trzecią szynę, tak by rozstaw był 1000 mam, rozjazd, w okolicach Elbląg Zdrój, "wpiąć się"w torowisko tramwajowe i mamy szybki tramwaj do Braniewa. Tylko słupy i trakcję i gotowe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    Mam pomysla(2021-05-19)
  • Krzysztof M racja w 100% : “Kluczowy jest rachunek ekonomiczny. ” Tylko czemu myślisz nieekonomicznie? Może kiedyś sezon trwał 2 miesiąca? A czemu nie od maja (albo kwietnia)do października? A weekendy czemu nie przez prawie cały rok? Dlaczego co roku jest uruchamiana na sezon : “Żuławska Kolej Dojazdowa”, “Żnińska Kolej Wąskotorowa oddział Muzeum Ziemi Pałuckiej”, “Bieszczadzka Kolejka Leśna” czy kolej “Kolej Izerska” Jak to jest, że gdzie indziej można a u nas nic się nie opłaca ?