UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Niecelny argument. Nie wyobrażam sobie kogoś kto kupiłby apartament albo wybudował dom a nie miałby samochodu. Takim ludziom niepotrzebny tramwaj.
  • @Wojciech Ławrynowicz - Powiedzmy szczerze, teraz obszar nadzalewowy prosperuje znakomicie a kolej doprowadzi region do stanu Eldorado mlekiem, miodem i złotem turystycznym płynącego. .. Wzruszenie odbiera mi głos a łzy zalewają umalowane oczęta, co powoduje, że GM będzie musiał poprawić sobie make up. .. Inwestycja ta zwróci się wielokrotnie tak jak zwraca pijany bezdomny po przedawkowaniu zdrowego i pożywnego wina marki Belzebub podpierając płot za sklepem, w którym nabył wyżej wymieniony znamienity trunek. Może pan szanowny wskaże firmy, które te podatki mają płacić. .. bo chyba nie właściciele gospodarstw agroturystycznych na permanentnej stracie i chyba nie rachityczna gastronomia, która gnieździ się na obszarach nadzalewowych w czasach, gdy PARTIA generalnie ma ochotę na zarżnięcie podatkami i innymi tego rodzaju daninami wszelkiego rodzaju uczciwej działalności gospodarczej. .. w końcu ta część przedsiębiorców pracująca ciężko "na czarno"ma wszystkie podatki w niezwykle głębokim poważaniu.
  • GM rozumie, że już turlasz konieczne 500 000 zł na kawalerkę w apartamentowcu, który stanie w Suchaczu. .. .i oczywiście nabędziesz ją jako nieruchomość na wynajem dzięki czemu już po 10 latach będziesz mógł tam przebywać kiedy ci się tylko zamarzy. .. a nie tylko na przełomie listopada i grudnia, bo najbardziej lubisz porządnie uczcić święto polskich górników !
  • a potem się dziwią że Elbląg nienawidzi olsztyna !!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    dziadzia mróz(2021-05-20)
  • @prospekt - Doskonały plan. Startuj po środki europejskie. GM trzyma kciuki za twój niebywały sukces, który w żadnym wypadku nie przerodzi się w porażkę o epickich rozmiarach i długi, których jeszcze twoje wnuki spłacić nie zdołają. .. Środki, które pożyczy państwo na realizację tego błyskotliwego pomysłu też będą oddawały twoje wnuki pijąc twoje zdrowie jako jednego z współautorów ich zadłużenia. .. Zwłaszcza wagony sypialne i z miejscami hotelowymi są niezbędne do pokonania tej długiej trasy we względnym komforcie. ..
  • Bzdura. A może lepiej zajazdy do zmiany koni przez rycerzy? Nie ma rycerzy. Mieszkańcy miasta Elbląga i okolicznych, wypowiadali się latami na temat tej kolei. Na stanowcze NIE. Bo nie jeździli ta koleją, przez wiele ostatnich lat funkcjonowania. Pociągi były puste. Najwyżej kolejarze i ich rodziny jechały - bo miały darmowe przejazdy. Natychmiast zorganizować na tej trasie ścieżkę pieszo-rowerową. Sprzedać kilka okolicznych terenów na bazy turystyczne. Organizować zjazdy ornitologiczne i rowerowe. Kilka stanowisk obserwacyjnych. Kolej lokalna na tego typu terenach wyparła transport wodny, a sama została wyparta przez transport samochodowy. Jak w Tolkmicku był jeden samochód, to miało to sens. I funkcjonowało kilka cegielni. Jak każda rodzina ma trzy, to jest to głupotą. Zresztą sprawdźmy, czy TOLKO nie daje rady.
  • Gdzie indziej opłaca się wysyłać rakiety w kosmos. Czy to znaczy, że w Suchaczu koniecznie trzeba budować kosmodrom?
  • @ WŁ. Profesor kolejnictwa ze Szwajcarii przyjechał z innej cywilizacji i ocenił temat według standardów tamtej cywilizacji. Prawdą jest co powiedział, że kolej nigdy nie będzie opłacalna i należy ja dotować a mimo tego w sumie zarobić. Tam nikt by nie dopuścił do takiego zniszczenia i zdegradowania tak pięknej krainy. Tam by zarabiali u nas się nie da. Niestety kolej nie zafunkcjonuje jako produkt turystyczny i nie będzie podatkowej rekompensaty z podatków płaconych przez rozwijające się firmy około turystyczne i jej pracowników. Bo ich praktycznie nie ma i nie będzie do czasu wykonania prac fundamentalnych dla rozwoju turystyki. Po pierwsze - czysty Zalew i sieć oczyszczalni. Po drugie - dostęp do brzegów z obu stron i odpowiednia brzegowa infrastruktura. Po trzecie - sprzyjające warunki podatkowe, dzierżaw czy wykupu gruntów przy brzegach dla sektora prywatnego. Po czwarte i piąte - reaktywowanie kursów statków z Elbląga do Krynicy plus Stegna Kąty czy Piaski i kolei nad zalewowa. Nie od kolei trzeba zaczynać. Bez powiązania z planem strategicznym eko rozwoju i infrastruktury regionu kolej nie ma sensu. Co mamy teraz? Brud teraz mamy a nie turystykę Jedziesz tym pociągiem do Fromborka i co widzisz? Brud smród i ubóstwo.
  • RobertKoliński @entuzjasta - Brednie i ignoranckie klepanie głupot przez kogoś, kto nie ma bladego pojęcia nt. tego jak systemowo została "wygaszona", czyli po prostu zlikwidowana na zlecenie, przez łajdackich a szkodniczych neoliberałów i ich busiarskich totumfackich, m. in. Kolej Nadzalewowa właśnie, po krótkotrwałym triumfie tych prywatyzacyjnych dzikusów w Polsce w latach 90.i przełomie milleniów. Szkodniki od ścieżki rowerowej zamiast KN - do układania nowych podkładów na trasie wkrótce wyremontowanej Kolei Nadzalewowej marsz!:)🌍✊🚩 #TaxTheRich! Hashtagi: #KolejNadzalewowa, #przekop, #transport, #basen, #most
  • @WŁ. Elbląg powinien być stolicą tego przepięknego regionu. Mottem przewodnim i hasłem promującym miasto powinno być hasło - „Elbląg stolica przepięknej krainy Zalewu Wiślanego”. Tylko tak widzę możliwości rozwoju turystycznego Elbląga - w połączeniu z pięknym regionem. Samodzielnie Elbląg jest turystycznym zerem. To jest niebywałe, że nie ma spójnego programu dla tego regionu. Wynika to w dużej mierze z kretyńskiego podziału administracyjnego i rozdrobnienia na liczne gminy. Gdańsk ma w d. Zalew chociaż wał wybudowali. Olsztyn podobnie ma w d Zalew – konkurencja może dla Mazur. Wspólnego programu ratowania i rozwoju turystyki w oparciu o Zalew Wiślany nigdy nie było i nigdy nie będzie. Inną przyczyną jest komusza mentalności władz Gmin. Zero spojrzenia w przyszłość, wychowankowie budżetówki co całe życie spędzili w budżecie, nie czują i nie chcą czuć potrzeb biznesu. Kadencje na przetrwanie i na załapanie się na następną.
  • Kolej Nadzalewowa ma znaczenie jako produkt turystyczny a nie transport lokalsow do "biedry"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2
    2
    Wojciech Ławrynowicz(2021-05-20)
  • @entuzjasta - entuzjasta zejdź na ziemię. Gdzie indziej opłaca się reanimować Żuławską Kolej Dojazdowa, a to nie jest wysyłanie rakiety w kosmos. To znaczy, że w Suchaczu koniecznie trzeba uruchomić ponownie linie kolejową, a nie budować kosmodrom?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    3
    1
    Wojciech Ławrynowicz(2021-05-20)
Reklama