@Elblong lubi to - Brak wiedzy, służalczość wobec sztucznego tworu bi smarka i brak własnych kreatywnych pomysłów to cechy takich jak ty. Niestety to przykład na to, że ludzi prostych nie należy edukować na siłę. Szkoda czasu.
Ja rozumiem, ze ktoś Wam organizuje wycieczkę do Brukseli, ale jednak z publicznych pieniędzy, więc należy się Wam to, jak psu micha. Nie musicie zatem w ramach wdzięczności aż tak pompować jedną stronę sceny politycznej i zachwalać od samorządu aż po europarlament. Zacznijcie sie choć trochę szanować...
@PolExit - Polexit i Sowietyzacja. Widać że ciągnie pisiorow żeby przeprowadzić referendum za wyjściem z lewackiej unii.... i przystąpieniem do bratniej Rosji. Kiedyś Targowica dziś Nowogrodzka. Nie ma szczęścia nasza Ojczyzna do obywateli
W ramach Wieloletniej Strategii Harmonizacji Mobilności Zrównoważonej Miasta Elbląg, niniejszym deklaruje się wolę wdrożenia kompleksowego, holistycznego i nieodwracalnie innowacyjnego procesu transformacji taboru autobusowego w kierunku elektromobilności pozornie ekologicznej. Projekt zakłada redukcję emisji wszystkiego, co aktualnie da się wpisać w tabelę, przy jednoczesnym zwiększeniu wskaźnika poczucia dobrze wydanych środków publicznych, mierzonego liczbą slajdów w prezentacji końcowej. Planowana modernizacja obejmuje zakup autobusów elektrycznych o zasięgu deklarowanym, lecz niekoniecznie osiągalnym, zasilanych energią pochodzącą z nieustalonego źródła odnawialności. Dzięki temu miasto osiągnie neutralność klimatyczną na papierze, przy zachowaniu pełnej emisyjności w praktyce, co jest zgodne z najlepszymi wytycznymi interpretacyjnymi aktualnej perspektywy finansowej oraz duchem kreatywnej księgowości środowiskowej. Realizacja projektu przyczyni się do wzmocnienia świadomości ekologicznej mieszkańców, którzy, oczekując na autobus odwołany z powodu braku prądu, będą mieli czas na refleksję nad planetą. Jednocześnie środki unijne zostaną efektywnie zagospodarowane w sposób niepodważalny, nieodwracalny i niemożliwy do audytu przez osoby nieposiadające doktoratu z czytania wniosków grantowych.
"Tu w Brukseli słyszymy, że znaczenie miał także aspekt wojskowy... " od początku planowania przekopu i portu w Elblągu, który dawniej był miastem portowym, aspekt wojskowy był podkreślany- wystarczy spojrzeć na mapę, no chyba że Bruksela ma inną mapę Europy albo w ogóle jej nie używa.
W ramach Wieloletniej Strategii Harmonizacji Mobilności Zrównoważonej Miasta Elbląg, niniejszym deklaruje się wolę wdrożenia kompleksowego, holistycznego i nieodwracalnie innowacyjnego procesu transformacji taboru autobusowego w kierunku elektromobilności pozornie ekologicznej. Projekt zakłada redukcję emisji wszystkiego, co aktualnie da się wpisać w tabelę, przy jednoczesnym zwiększeniu wskaźnika poczucia dobrze wydanych środków publicznych, mierzonego liczbą slajdów w prezentacji końcowej.
Planowana modernizacja obejmuje zakup autobusów elektrycznych o zasięgu deklarowanym, lecz niekoniecznie osiągalnym, zasilanych energią pochodzącą z nieustalonego źródła odnawialności. Dzięki temu miasto osiągnie neutralność klimatyczną na papierze, przy zachowaniu pełnej emisyjności w praktyce, co jest zgodne z najlepszymi wytycznymi interpretacyjnymi aktualnej perspektywy finansowej oraz duchem kreatywnej księgowości środowiskowej.
Realizacja projektu przyczyni się do wzmocnienia świadomości ekologicznej mieszkańców, którzy, oczekując na autobus odwołany z powodu braku prądu, będą mieli czas na refleksję nad planetą. Jednocześnie środki unijne zostaną efektywnie zagospodarowane w sposób niepodważalny, nieodwracalny i niemożliwy do audytu przez osoby nieposiadające doktoratu z czytania wniosków grantowych.
Pomimo dynamicznego rozwoju odnawialnych źródeł energii, światowa produkcja węgla wciąż rośnie, a globalna gospodarka pozostaje od niego silnie uzależniona. W 2025 roku zużycie węgla osiągnęło rekordowe 8,85 mld ton
"... Polska nadal będzie więcej otrzymywać z budżetu Unii Europejskiej niż do niego wpłacać... " - Problem polega na tym, że wpłacamy do budżetu unii wszyscy, a to co unia "nam" wypłaca to trafia do garstki cwaniaków i wyłudzaczy wszelkiej maści dotacji unijnych. Dlaczego nikt nie mówi o patologii polegającej na wyłudzaniu dotacji unijnych dla firm, powstają spółki słupy, często z zagranicznym "prezesem" i po napisaniu projektu i otrzymaniu dotacji w setkach tysięcy, czasem są to miliony, spółka taka po jakimś czasie się zamyka i znika. Projekty piszą albo skorumpowani urzędnicy z Urz. Marsz. , MFPR, PARP itd. albo "firmy doradcze" jak np. Sz. P.ten co strzela z łuku 12 lutego, były doradca nowaczyka wygnanego z Ratusza swego czasu.
Prosto z Brukseli: Piotr Serafin, komisarz UE, o elbląskim porcie i unijnej integracji
Jak będą wyglądać nowe tramwaje
Defensywa pod lupą. Olimpia ściąga sprawdzonych zawodników
Prosto z Brukseli: Piotr Serafin, komisarz UE, o elbląskim porcie i unijnej integracji
Przygotowania do transportowej rewolucji
Prosto z Brukseli: Piotr Serafin, komisarz UE, o elbląskim porcie i unijnej integracji
Defensywa pod lupą. Olimpia ściąga sprawdzonych zawodników
Przygotowania do transportowej rewolucji
Prosto z Brukseli: Piotr Serafin, komisarz UE, o elbląskim porcie i unijnej integracji
Kto będzie woził elblążan?
Prosto z Brukseli: Piotr Serafin, komisarz UE, o elbląskim porcie i unijnej integracji
Prosto z Brukseli: Piotr Serafin, komisarz UE, o elbląskim porcie i unijnej integracji
Prosto z Brukseli: Piotr Serafin, komisarz UE, o elbląskim porcie i unijnej integracji
Kto będzie woził elblążan?
Prosto z Brukseli: Piotr Serafin, komisarz UE, o elbląskim porcie i unijnej integracji
Kto będzie woził elblążan?
Prosto z Brukseli: Piotr Serafin, komisarz UE, o elbląskim porcie i unijnej integracji
Ciepło z węgla powoli przechodzi do historii
Prosto z Brukseli: Piotr Serafin, komisarz UE, o elbląskim porcie i unijnej integracji
Prosto z Brukseli: Piotr Serafin, komisarz UE, o elbląskim porcie i unijnej integracji